Hej!

Här kommer jag att skriva om en sund livsstil. Denna sida inriktar sig till största delen till Ubbe, min klient som har svåra problem med depression, övervikt, problem med ryggen, problem med knäna och högt blodtryck. Men självklart är alla som har liknande problem eller svårigheter välkomna att ta del av innehållet. Du kan leta efter frågorna här eller kontakta mig om du har några frågor! 

Till Ubbe: Håll dig uppdaterad, läs och ta till dig av allt jag skriver. Allt kommer inte att vara enkelt, det blir en utmaning. Men jag vet att du kan klara det! Kom ihåg att följa instruktionerna noga eftersom du behöver fullborda alla steg för att få en hälsosammare tillvaro.

Hoppas ni kommer att ha nytta av informationen. Kom ihåg att du måste vara beredd att anstränga dig för att få ett så glädjefyllt och sunt liv som möjligt!

M.V.H //Moa

                                                                           OBS!
Detta är en skoluppgift som jag gör i samband med NO:n där jag ska hjälpa till att förbättra min klients livsstil. Jag är med i tävlingen Webbstjärnan som är till för skolelever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0